دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان س ام اس های نوروزی + عیدی شده

  • ۱۲۷۴
دانلود رایگان س ام اس های نوروزی + عیدی  شده

توجه : این نرم افزار با گوشی galaxy s3 سازگار نمیباشد.

گروه پارسی نت باری دیگر با برنامه ای بسیار زیبا و کارآمد با عنوان "اس ام اس های نوروزی" کوشیده تا با بیش از 600 پیام کوتاه تبریک سال نو، چهارشنبه سوری و سیزده بدر ضمینه ای را فراهم کند تا همه شما دوستان در ایام نوروز بی نیاز از آن باشید.
این نرم افزار از ده بخش مختلف شامل :
*تبریک عید نوروز

دانلود رایگان Nimo TV – Live Game Streaming مود شده

  • ۹۸۴
دانلود رایگان Nimo TV – Live Game Streaming مود شده

💳  برای خرید، بازارچه را نصب کنید. 💳 

----- درباره Nimo TV -----

یک پلتفرم جهانی است که به تمام بازیکنان سراسر جهان اجازه می‌دهد تا بازی خود را برای دیگر بازیکنان پخش کنند. جامعه‌ای از بازیکنان، گیمر‌ها و طرفداران است که باهم در یک جا جمع شده‌اند و اجازه می‌دهد با تمام آن‌ها در تعامل باشید. با استفاده از فناوری تعاملی با کیفیت بالا، مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌توانند با استریمر‌ها در تعامل باشند و اجازه حضور در تورنمنت‌ها و رویداد‌های EA- Sports را همراه با دسترسی بی‌سابقه به بهترین استریمر‌ها از سراسر منطقه، کسب کنند.

----- توضیحاتی در رابطه با Nimo TV -----

هرگز تنها بازی نکن. به آخرین جامعه‌ی پویای بازیکنان که میلیون‌ها گیمر در آن هستند، بپیوندید و بهترین و درخشان‌ترین صحنه‌های بازی‌های حرفه‌ای را تماشا کنید

دانلود رایگان زبانیاد شده

  • ۸۶۸
دانلود رایگان زبانیاد شده

مسیر یادگرفتن انگلیسی از همینجا شروع می‌شه

زبانیاد با شیوه آموزش «داستان‌محور» و شبیه به بازی به شما کمک می‌کنه و همراهتون می‌شه تا انگلیسی رو از هر سطحی که هستین تا پیشرفته‌ترین سطح یاد بگیرین. درس‌های زبانیاد در قالب پادکست‌های داستانی ارائه می‌شن. مکالمه، گرامر، لغات و کوئیز، نقاط تمرکز این اپ هستن. زبانیاد یعنی یادگیری زبان انگلیسی در محیطی واقعی، کاربردی، متفاوت و جذاب.

زبانیاد از چه قسمت‌هایی تشکیل شده؟

زبانیاد در حال حاضر از بخش درس‌ها و بخش تعاملی Stories تشکیل شده. در بخش آموزش از سطح مبتدی تا پیش‌رفته قدم‌به‌قدم انگلیسی یاد می‌گیریم و بخش Stories، ما رو تو محیط قرار می‌ده تا به قول قدیمی‌ها، انگلیسی رو تو محیط، «راحت‌تر» یاد بگیریم.

بخش درس‌ها:

زبانیاد در بخش درس‌ها از 4 سطح تشکیل شده:

- سطح مبتدی یا Elementary
- سطح پیش‌متوسط یا Pre-Intermediate
- سطح متوسط یا Intermediate
- سطح پیشرفته یا Upper-Intermediate


زبانیاد روی آموزش چه مهارت‌هایی تأکید داره؟
مکالمه، گرامر و لغت، مهارت‌هایی هستند که زبانیاد تلاش داره طی 80 «درس-داستان» تو قالب پادکست به ما آموزش بده. با گوش کردن به «مکالمه-داستان» انگلیسی شروع می‌کنیم، بعد گرامر فارسی / انگلیسی مربوط به اون مکالمه-داستان رو می‌شنویم و در نهایت لغات اون مکالمه-داستان رو با معنیشون می‌خونیم. اما آموزش، همین‌جا تموم نمی‌شه، بلکه آخرین تابلوی مسیر هر درس-داستان، تابلوی «Quiz» هست.

دانلود رایگان بیج بیج شده

  • ۷۷۳
دانلود رایگان بیج بیج  شده

شهرتان آنلاین خرید کنید.

تیم پشتیبانی مرکز تماس بیج بیج همیشه آماده پیگیری مشکلات سفارش، دریافت نظرات و پاسخگویی به سوالات شما به صورت آنلاین و تلفنی می باشد. فقط برای رضایت شما

بیج بیج، اولین و بزرگ‌ترین سامانه تخصصی سفارش آنلاین شمال کشور ا

دانلود رایگان ریلن | آموزش زبان انگلیسی شده

  • ۷۹۵
دانلود رایگان ریلن | آموزش زبان انگلیسی  شده

ریلن میانبر یادگیری زبان انگلیسی 

یادگیری زبان انگلیسی معمولا فرآیندی خسته کننده است که باعث میشود زبان آموزان در میانه مسیر متوقف شوند و هیچوقت به ایده آل های خود نرسند اما ریلن با ارائه بازی های جذاب این روند را برای شما لذت بخش میکند.

  • همه نیازهای شما برای یادگیری زبان انگلیسی  در کنار هم در پکیجی با کاربرد ساده، قرار داده شده است که پس از تعیین سطح بعد از ورود به برنامه، طبق سطح شما ارائه میشوند:

- آموزش لغات انگلیسی

- آموزش گرامر انگلیسی

- اصطلاحات انگلیسی

دانلود رایگان سرویک، اپلیکیشن خدمات منزل در تهران شده

  • ۱۰۹۷
دانلود رایگان سرویک، اپلیکیشن خدمات منزل در تهران شده

htt

دانلود رایگان دورنریز شده

  • ۸۵۸
دانلود رایگان دورنریز شده

سرعت، سامانه ای جهت تعیین قیمت، خرید و جمع آوری ضایعات فلزی هموطنان مهیا شده و دغدغه های مردم در مورد عدم اطلاع از قیمت ضایعات فلزی و یا چگونگی فروش آنرا مرتفع سازد.

 

تا قبل از حضور "دورنریز" در بازار، نحوه فروش ضایعات فلزی هموطنان به سه روش زیر صورت میگرفته است:

1- وانت های دوره گرد در محله ها (به همراه آلودگی صوتی )

2- سایت هایی که پلتفرم هستند و آگهی های خریدار و فروشنده را به نمایش می گذارند (بدون شناخت از اعتبار خریدار)

3- حمل ضایعات و انتقال به انبار های خرید ضایعات که عموما خارج از شهر می باشند.

"‏‏دورنریز‏‏"‏‏ به عنوان اولین سامانه‏‏ آنلاین و ‏‏تخصصی خرید و جمع آوری ضایعات فلزی سعی دارد تا بستری مطمئن و در دسترس، جهت خرید ضایعات فلزی هموطنان در محلشان (مشتریان خانگی و صنعتی) را ایجاد نماید و ضمنا با ایجاد مرجعی برای تعیین قیمت ضایعات فلزی، هموطنان را از قیمت این ضایعات مطلع سازند.

کافیست زمانی که ضایعات فلزی خود به وزن بالای 20 کیلوگرم رسید، نوع و مقدار آن را در اپ یا پنل مشتریان سایت انتخاب نمایید تا رانندگان دورنریز برای خرید ضایعات شما در محلتان حاضر شوند.

  • قیمت ضایعات:

با توجه به خرده یا عمده بودن ضایعات، قیمت آن در نرم افزار مشخص می‌گردد. قیمت ضایعات فلزی برای وزنهای خرده در  لیست  قیمت های سایت  و یا در اپلیکیشن، لیست قیمت در منو سه خط اپلیکیشن موجود می باشد.

بدیهی است چنانچه وزن ضایعات شما بالاتر از مقادیر موجود در لیست باشد، بار عمده محسوب شده و قیمت به صورت توافقی درج می شود و کارشناسان شرکت با کاربر تماس گرفته و قیمت را توافق نموده و در سیستم ثبت می نمایند. در حال حاضر اپلیکیشن در نسخه اندروید بوده ‏‏و دیگر کاربران می‌توانند از پنل مشتریان سایت استفاده نمایند.‏

 

  • مناطق تحت پوشش

در حال حاضر برای بار خرده ، مناطق 22 گانه تهران

و بار عمده (بالای 100 کیلو) کل استان تهران را شامل می‌شود.

و بارهای شهرستان برای وزن های بالای 1 تن قابل پوشش می باشد.

بدیهی است در صورت استقبال هموطنان از این سامانه این طرح به سرعت ق

فیلم های ترسناک 2024